Adresa: Str. Luncii Nr. 19  ( Incinta Sticla Lucsil ), Cluj                            0723-325.495        office@montadoor.ro  / montadoor@yahoo.com                                         Urmariti-ne si pe facebook

Rampe de Egalizare

RAMPE DE EGALIZARE

 

Rolul principal al rampelor de egalizare este de a usura incarcarea si descarcarea camioanelor. Astfel, aceste manevre se pot face dintr-o singura miscare, fara a mai fi necesara coborarea marfurilor din camion si apoi deplasarea acestora la locul de depozitare. Prin egalizarea de nivel pe care rampele o realizeaza intre podeaua camionului si podeaua halei (depozitului), descarcarea si incarcarea se pot face prin directa trecere a marfurilor in/din camion, chiar si cu motostivuitorul.

Rampele de egalizare standard permit transbordarea unor greutati mari, de pana la 6 tone. Pentru greutati mai mari se proiecteaza si se construiesc tipologii speciale. Fiind echipamente de forta, rampele sunt proiectate si construite in totala concordanta cu normele europene de exploatare in siguranta, prezentand sisteme speciale de protectie, pentru a evita orice accidentare.

Actionarea este hidraulica cu panou de comanda. Culoarea standard este albastru RAL 5010, iar la cerere, se pot livra contra cost si alte culori RAL.

DIMENSIUNILE STANDARD ALE RAMPELOR DE EGALIZARE MCA
L - latime A - Adancime H - Inaltime
2500  2000  600 
3000  2200  600 


Rampe de egalizare MCA - schema 1

 

COMPONENTA RAMPELOR DE EGALIZARE MCA

Rampe de egalizare MCA - schema 2

 

SPECIFICATII TEHNICE ALE RAMPELOR DE EGALIZARE MCA

ACH (Auto Clean Hinge). 
Sistem de constructie cu auto-curatare pentru balamale. Acestea impiedica partile mobile ale rampei de incarcare sa se rupa din cauza depunerilor si ofera o robustete de exceptie.

EPCR (Easy Power Control Replacement). 
Componentele electronice folosite sunt standard si pot fi schimbate forte rapid in service.

CSV (Cylinder Pressure Valve). 
Supapa de siguranta se afla in interiorul cilindrului hidraulic. In cazul in care camionul pleaca pe neasteptate, cilindrul se blocheaza, prevenind caderea brusca a rampei de incarcare.

SBS (Self Bleed System). 
Sistemul hidraulic face aerisirea automat, prevenind aparitia aerului in sistemul hidraulic.

PPS (Paint per Piece System) & RAL PAINT. 
Toate componentele si piesele mobile sunt vopsite separat pentru a se asigura ca acestea sunt protejate impotriva coroziunii si ruginii.

2RP (Two Round Paint). 
Toate componentele sunt vopsite cu un grund de inalta calitate si apoi cu o vopsea de inalta calitate, asigurand o protectie de 200%.

CAS (Centring Assembling System). 
Sistem de centrare intre aripa mobila si docul de incarcare, cu separatoare de nailon care sa asigure faptul ca aripa mobila ramane intotdeauna in pozitia corecta de lucru.

NRA (Non Rust and Corrosion Axes). 
Toate axele de rotatie sunt proiectate si construite pentru a evita rugina si coroziune. Rampa este proiectata in conformitate cu standardul UNE-EN 1398 si este calculata pentru o sarcina nominala maxima de: (a se vedea caietul de sarcini al rampei).  Aceasta este compusa din trei parti: Platforma, aripa mobila si baza rampei. Platforma si aripa mobila sunt miscate prin intermediul unei unitati electro-hidraulice.

COMPONENTA RAMPELOR DE EGALIZARE MCA:

  • Platforma
    • Placa superioara (6/8 mm grosime) din otel ST 37
    • Profil tip IPN
    • 2 sectiuni laminate la rece (siguranta la forfecare)
    • Balama spate (articulatia platformei)
    • Bara de siguranta pentru lucrari de intretinere
  • Aripa mobila
    • Placa (13/15 mm grosime) din otel ST 37
    • Unghi de 5 grade - 150 mm la capat (perfect pentru alinierea in camion)
    • Frezat la capat (fara diferenta de nivel pentru motostivuitoare)
  • Baza
    • Partea din spate contine sectiuni laminate
    • Partea din fata contine sectiuni pentru a sustine aripa mobila
    • Sectiuni laterale pentru a conecta cele doua parti fata/spate
    • Protectii laterale (3mm grosime), otel ST 37
  • Unitatea hidraulica
    • Motor electric 1.5HP, 380V, 50 Hz
    • Pompa hidraulica cu debit de 5 litri/minut
    • Rezervor de 7 litri cu indicator pentru nivelul uleiului
    • Electro valva integrata
    • 2 pistoane hidraulice  Ø50mm sa ridice platforma, cu valva de siguranta
    • 1 piston hidraulic  Ø25mm sa ridice aripa mobila
    • Furtunuri
  • Panoul de comanda
    • Transformator 24 V
    • Lumina verde de start
    • Buton pentru ridicare
    • Oprire de urgenta
    • Termic
    • Sigurante fuzibile
    • Fise de conexiuni
    • Carcasa 230X*310Y*140Z (IP-55)
  • Sisteme de siguranta
    • Oprire de urgenta
    • Supapa de siguranta in fiecare piston hidraulic
    • Protectii laterale
    • Suprafata antiderapanta

Produse recomandate

Porti si garduri din aluminiu, colectia SUPREME

Colectia SUPREME Urmatorul nivel in porti si garduri din aluminiu Eleganta desavarsita si stilul unic se reunesc in lumea Davos sub acest nume – SUPRE...

Usi de garaj cu ferestre

Usi de garaj cu ferestre sau panouri vitrate Ferestrele au un dublu rol pentru usile de garaj: pot armoniza usa cu restul ferestrelor imobilului sau p...

Burdufuri Izotermice

BURDUFURI IZOTERMICE Burdufurile izotermice sunt echipamente formate din trei suprafete flexibile din PVC asezate lateral si superior fata de usa depo...

Umbrare Bali

BALI, UMBRARE FIXE, MODULARE, CU DIVERSE FORME Frumusețe și utilitate: acestea sunt principiile fundamentale ale umbrarelorBALI. BALI este un umbrar r...