Rampe de Egalizare

Rampe de Egalizare

RAMPE DE EGALIZARE

 

Rolul principal al rampelor de egalizare este de a usura incarcarea si descarcarea camioanelor. Astfel, aceste manevre se pot face dintr-o singura miscare, fara a mai fi necesara coborarea marfurilor din camion si apoi deplasarea acestora la locul de depozitare. Prin egalizarea de nivel pe care rampele o realizeaza intre podeaua camionului si podeaua halei (depozitului), descarcarea si incarcarea se pot face prin directa trecere a marfurilor in/din camion, chiar si cu motostivuitorul.

Rampele de egalizare standard permit transbordarea unor greutati mari, de pana la 6 tone. Pentru greutati mai mari se proiecteaza si se construiesc tipologii speciale. Fiind echipamente de forta, rampele sunt proiectate si construite in totala concordanta cu normele europene de exploatare in siguranta, prezentand sisteme speciale de protectie, pentru a evita orice accidentare.

Actionarea este hidraulica cu panou de comanda. Culoarea standard este albastru RAL 5010, iar la cerere, se pot livra contra cost si alte culori RAL.

DIMENSIUNILE STANDARD ALE RAMPELOR DE EGALIZARE MCA
L - latime A - Adancime H - Inaltime
2500  2000  600 
3000  2200  600 


Rampe de egalizare MCA - schema 1

 

COMPONENTA RAMPELOR DE EGALIZARE MCA

Rampe de egalizare MCA - schema 2

 

SPECIFICATII TEHNICE ALE RAMPELOR DE EGALIZARE MCA

ACH (Auto Clean Hinge). 
Sistem de constructie cu auto-curatare pentru balamale. Acestea impiedica partile mobile ale rampei de incarcare sa se rupa din cauza depunerilor si ofera o robustete de exceptie.

EPCR (Easy Power Control Replacement). 
Componentele electronice folosite sunt standard si pot fi schimbate forte rapid in service.

CSV (Cylinder Pressure Valve). 
Supapa de siguranta se afla in interiorul cilindrului hidraulic. In cazul in care camionul pleaca pe neasteptate, cilindrul se blocheaza, prevenind caderea brusca a rampei de incarcare.

SBS (Self Bleed System). 
Sistemul hidraulic face aerisirea automat, prevenind aparitia aerului in sistemul hidraulic.

PPS (Paint per Piece System) & RAL PAINT. 
Toate componentele si piesele mobile sunt vopsite separat pentru a se asigura ca acestea sunt protejate impotriva coroziunii si ruginii.

2RP (Two Round Paint). 
Toate componentele sunt vopsite cu un grund de inalta calitate si apoi cu o vopsea de inalta calitate, asigurand o protectie de 200%.

CAS (Centring Assembling System). 
Sistem de centrare intre aripa mobila si docul de incarcare, cu separatoare de nailon care sa asigure faptul ca aripa mobila ramane intotdeauna in pozitia corecta de lucru.

NRA (Non Rust and Corrosion Axes). 
Toate axele de rotatie sunt proiectate si construite pentru a evita rugina si coroziune. Rampa este proiectata in conformitate cu standardul UNE-EN 1398 si este calculata pentru o sarcina nominala maxima de: (a se vedea caietul de sarcini al rampei).  Aceasta este compusa din trei parti: Platforma, aripa mobila si baza rampei. Platforma si aripa mobila sunt miscate prin intermediul unei unitati electro-hidraulice.

COMPONENTA RAMPELOR DE EGALIZARE MCA:

< Inapoi
Copyright 2021 by Montadoor.ro Cluj Napoca, toate drepturile rezervate